Med vänlig hälsning – Sara Granér

Med vänlig hälsning är en seriebok. Det är en väldigt samhällskritisk bok, och det är en ganska arg och ironisk ton genom alla bilder. Jag tror inte det här är en bok som man skall läsa i ett enda svep, som jag råkade göra. Jag har lite svårt att ta till mig bilderna, bläddrar fort och vips så är boken slut och jag sitter där och vet egentligen inte vad jag skall tycka och tänka. Visst att vissa bilder är väldigt roliga, men jag har glömt dem i samma stund som jag vänder blad. Kanske att jag får plocka upp boken igen om ett tag och läsa dem lite mer för sig själva så kanske jag kan tycka om det här lite mer än vad jag gör nu.

(Rec.ex. från förlaget)

One thought on “Med vänlig hälsning – Sara Granér

  1. s. skriver:

    Nej men, du har ju en bokblogg! Varför har inte jag fått länken förut? Vavava? :0

Kommentera

