Julen närmar sig…

och jag är hemma, nyopererad och sjukskriven nästan ända fram till jul. Ägnar större delen av tiden åt att titta på tv-serier, sticka och såklart läsa böcker. Och litegrann åt att tycka synd om mig själv för att jag är fast i soffan och ganska rastlös. Vad passar då bättre att muntra upp sig med i höst-mörkret än lite trevliga byten. Jag kommer därför vara med i både i bokbytet julklappsbyte large och i ett garnbyte. Det kommer därför komma upp lite icke-bokrecensions-relaterade inlägg här de kommande veckorna. Ett trevligt litet avbrott i väntan på två fina paket att hämta på posten. Jag längtar redan, som den post/paket-junkie jag uppfostrats till.

3 thoughts on “Julen närmar sig…

  1. BokDjungeln skriver:

    Jag ska också vara med i julklappsbytet, är första gången som jag är med, verkar lovande. Det är många som skriver om hur kul det är. :-)

    • L.H. skriver:

      Ja, jag har följt dem tidigare bytena utan att själv vara med pga tidsbrist. Så jag tycker det ska bli jätteroligt att äntligen få vara med. :)

  2. Din hemliga bokvän skriver:

    Kul att du ska vara med i Julklappsbyte Large. Det ska jag också och jag har blivit utsedd till din hemliga bokvän:-) Vi läses!

Kommentera

