Bok söker nytt tillfälligt hem

Jag har precis läst ut boken Rut av Scott Phillips, en bok som jag fick gratis av Concord Free Press. När jag beställde boken åtog jag mig att skänka pengar till välgörenhet, och att låta boken gå vidare till någon annan när jag läst den färdigt. När jag skänkt mina pengar kommer jag skriva in det på CFPs hemsida och jag hoppas jag senare kan få se att ”min” bok har skänkt pengar till andra välgörenheter. Jag kommer alltså ge boken vidare här på bloggen. Men det finns alltså ett krav, den som får boken måste skänka pengar (summan avgör man helt själv) och sen lämna boken vidare.

Därför tänker jag mig att den som vill ha boken slänger iväg en liten kommentar här, så skänker jag boken till den som först hojtar. Glöm inte lämna någon form av kontaktuppgifter.

Kommentera

