Tillslut…

Så lyckades faktiskt posten leverera ett garnpaket hem till mig också!

Som jag har väntat, men trots allt så var det definitivt värt väntan! Fyra fina nystan garn fick jag och nu snurrar det ordentligt i huvudet. Vad ska jag göra för fint av det här? Om någon har tips så hojta, jag vill så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska stanna vid.

Utöver garn fick jag även lite marshmallows och en polkagriskäpp som snart ska slinka ner i en kopp med varm choklad så jag kan mysa i soffan med tända ljus (som självklart tänds med tändstickorna med den superfina asken) och en bra bok. Min garnvän hade ju fattat att jag gillar böcker så en sådan fick jag också. Tack så jättemycket min garnvän! Tråkig att det första paketet försvann men det här paketet uppskattades verkligen!

3 thoughts on “Tillslut…

  1. Susanne skriver:

    Å vad lättad jag blir nu när det kommit fram. Hoppas att du kan ha nytta av sakerna. =) Visst är det tråkigt när posten inte funkar men tyvärr händer ju sådant.
    Ha det gott

    Susanne/Uzaan

    • L.H. skriver:

      Det kommer jag absolut. Det var spännande garner, Det ”konstiga” garnet är helt nytt för mig. Vad gör man bäst av sånt egentligen?

      Tack igen! Det var ett super paket. :)

Kommentera

